Błąd 17 664

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Sławek R
    Classic
    • 2008
    • 4

    Błąd 17 664

    mnie to męczy, to są jakieś nietypowe opony, jakieś ROF czy co?!
    Sławek
  • pexpert
    Classic
    • 2007
    • 3

    #2
    Błąd 17 664

    Witam.

    Od jakiegoś czasu zauważyłem niewielki spadek mocy w mojej Skodzie oraz podwyższone zużycie paliwa o ok. 0,5 do 1 L. Po przejrzeniu forum wydawało mi się że to chyba awaria przepływki. Jendak po podpięciu VAG-a wyrzuciło mi błąd 17664/P1256 -Engine Coolant Temperature Circuit (G62): Open / Short to B+. Skasowałem ten błąd, poczytałem juz o tym błędzie na forum i dowiedziałem się że to być może awaria czujnika. Ponownie po trzech dniach podpiąłem VAGa i ten błąd już nie wyskoczył a problem pozostał.
    Pytania moje są następujące:
    1. czy jeśli to rzeczywiście ten czujnik padł to po skasowaniu błędu VAG może już drugi raz go nie wyrzucić??
    2. czy jest możliwe aby VAG "nie wykrył" awarii przpełwomierza?
    3. ktoś tam doradzał "czyszczenie" turbiny - czy to prawidłowy trop??


    Prosłbym również o wskazówki, z racji iż jestem początkującym użytkownikiem VAGa, gdzie znależć prawidłowe wartości abym mógł porównać bierzące wskazania z odczytu bloków w tym programie.

    Z góry dziękuję za pomoc
    1.9 TDI ASV 110 KM 2001
    170 000 km

    Komentarz

    • pexpert
      Classic
      • 2007
      • 3

      #4
      Dziękuje Ci Arku za podesłane linki, ale ja już je czytałem i nie są one odpowiedzią na moje pytania. Bo chodzi o to że VAG wywałił ten błąd, jak go skasowałem czujnika nie wyminiłem, podłączyłem jeszcze raz VAGa i błędu nie było. Więc pytania pozostają jak w pierwszym poście.

      Pozdrawiam
      1.9 TDI ASV 110 KM 2001
      170 000 km

      Komentarz

      • bniemiec
        Classic
        • 2006
        • 21

        #5
        pexpert, Miałem podobny problem więc odpowiadam Ci na twoje pytania: :szeroki_usmiech

        Ad. 1 Jak najbardziej jest to mozliwe. Moje przygody z czujnikiem były takie że zerował mi się licznik z dziennym przebiegiem oraz ze średnim spalaniem. Zużycie paliwa również wzrosło nieznacznie. VAG raz wyrzucił błąd, skasowałem go i potem juz go nie wywalał. Problem zerowania licznika pozostał. Lekarstwo - wymieniłem czujnik, problem zniknął. Zaznaczam ze jest to bardzo popularna usterka w Octaviach. Orginalne czujniki były wadliwe i często ulegaja uszkodzeniom. VW zmienił dostawcę...

        Ad. 2 Jeśli VAG nie wykrył u mnie powtórnego błędu 17664 a licznik się dalej zerował, być może podobny problem wystąpi z przepływką. Aczkolwiek nie koniecznie. Nie mam tutaj doświadczenia więc nie chcę wróżyć z fusów.

        Ad. 3. Nie słyszałem żeby ktoś z powodu awari czujnika temperatury płynu chłodzącego czyścił turbinę... :szeroki_usmiech

        Spróbuj wymienić czujnik i zobaczysz jak Ci sie samochód bedzie sprawował. Generalnie u mnie wróciło do normy i spalanie i licznik mi się juz nie zeruje...

        poczytaj sobie jeszcze jeden wałkowany ostatnio na forum temat czujników temp.:
        1.9 TDI ALH Combi Elegance 110KM

        Komentarz

        • pexpert
          Classic
          • 2007
          • 3

          #6
          Dziękuję bniemiec za podpowiedż. Dzisiaj poszukam tego czujnika w sklepie. Jak wymienię to dam znać czy jesy OK.

          Pozdrawiam
          1.9 TDI ASV 110 KM 2001
          170 000 km

          Komentarz

          Pracuję...